Paski-z-kwasem-szczawiowym
  • -5%
00
dzień
:
00
godzina
:
00
min
:
00
sek
26,60 zł28,00 zł
Filc-formatka-42cmx42cm-do-ocieplenia-ula-sklep-pszczelarski
    1,80 zł
    pokarm-z-pylkiem-1-kg
    • -15%
    00
    dzień
    :
    00
    godzina
    :
    00
    min
    :
    00
    sek
    10,04 zł11,81 zł
    Filc formatka 40 cm x 40 cm 1000g/m2
      4,79 zł
      Butelka-na-miod-mis
        82,25 zł

         Odstąpienie od umowy. Zwroty. 

        1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), Klient który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Konigin nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów np. związanych z kosztem wysyłki. Ze względu na gabaryty i wagę towaru, w przypadku odstąpienia od umowy odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztą. 
        2. Odstąpienie Klienta (konsumenta) od umowy kupna jest możliwe w terminie 14 dni od daty objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta (konsumenta)  lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik lub od dnia zawarcia umowy.
        3. Konigin ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta (konsumenta) o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Konigin może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
        4. Ze względu na gabaryty i wagę towaru, w przypadku odstąpienia od umowy odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztą. Klient (konsument) pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.
        5. Konigin dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient (konsument). W przypadku, gdy Klient za towar dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wtedy, gdy będzie odesłany kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
        6. Klient (konsument) ma obowiązek zwrócić przesyłką towar do Konigin niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
        7. Towar należy zwrócić na adres

        Konigin Sp z o.o.

        44-100 Gliwice

        Ku dołom 8

        1. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć podpisane pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży oraz numer konta bankowego, na jaki Konigin ma zwrócić zapłatę.

        § 10. Reklamacje

        1. Konigin zobowiązany jest dostarczyć towar bez wad.
        2. W przypadku, gdy towar ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 ? 576.
        3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz (i) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, (ii) nie ma właściwości, o których Klient został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, (iii) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, (iv) została wydana kupującemu w stanie niezupełnym
        4. W sytuacji wystąpienia wady Klient może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
          1. wymiany towaru na nowy;
          2. naprawy towaru;
          3. obniżenia ceny;
          4. odstąpienia od umowy, o ile wada jest istotna.
        5. Wybór żądania zależy od Klienta. Konigin może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności:
          1. łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
          2. charakter wady istotna czy nieistotna;
          3. to, czy towar był wcześniej reklamowany.
        6. Jeśli Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Konigin może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta:
          1. byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Konigin
          2. w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
        7. Konigin może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji Klient może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
        8. Konigin musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli Konigin nie dochowa tego terminu, Klient może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności Sprzedawcy i upływu wyznaczonego terminu Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny.
        9. Konigin odpowiada wobec Klienta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to Konigin musi udowodnić, że wada powstała z winy Klienta. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, Klient powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.
        10. W przypadku stwierdzenia wad towaru Klient ma prawo do niezwłocznego  zgłoszenia reklamacji za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.konigin.pl/kontakt mailowo na adres info@konigin.pl lub pisemnie na adres Konigin. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi.
        11. Jeżeli żądanie złożone przez Klienta przy reklamacji dotyczy:
          1. naprawy towaru,
          2. wymiany towaru na nowy,
          3. obniżenia ceny towaru,
          4. to na Konigin spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
        12. Reklamowany towar należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres Konigin Sp. z o.o., ul. Ku dołom 8, 44-100 Gliwice, z dopiskiem "REKLAMACJA" albo złożyć reklamacje bezpośrednio w magazynie Konigin, w którym dokonano odbioru towaru.
        13. Konigin wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi (z wyjątkiem umów zawieranych z konsumentami) na zasadach określonych przepisami  prawa cywilnego (art. 558 k.c.).

        -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

         ADRES DO PRZESYŁANIA ZWROTÓW:

        Konigin Sp. z o.o.

        Ku dołom 8

        44-100 Gliwice